Opbrengsten en kosten


Het grootste gedeelte van de opbrengst gaat naar KiKa om de genezingskans naar 95% te vergroten. De kosten van de arrangementen (reis, verblijf en startbewijs) maken onderdeel uit van het minimaal op te halen sponsorbedrag en gaan dus van de opbrengst af. De rest investeren we (gemiddeld 25%) om nóg meer deelnemers en dus nog meer geld op te halen. Doordat we dat doen is en blijft KiKa Extreme een succes. Klik op de icoontjes voor meer uitleg.

Team KiKa Extreme

Marketing & communicatie

Fundraising & administratie

Team KiKa Extreme

- Personeelskosten
- Kantoor overhead

Marketing & communicatie

- Website
- Online marketing
- Video´s
- Advertenties etc.

Fundraising & administratie

Investering in tools en kennis waardoor deelnemers gemiddeld veel meer op gaan halen dan de minimale target.
Financiële administratie, oa de verwerking van meer dan 10.000 sponsoringen.

Impact

KiKa organiseert elk jaar diverse evenementen om fondsen te werven. Tijdens deze evenementen kunnen jong en oud samen een onvergetelijke ervaring beleven en zich inzetten voor een mooie opbrengst voor KiKa. Het enthousiasme van alle deelnemers blijft KiKa inspireren om mooie evenementen te organiseren.

The Event Foundation

KiKa’s motto is groot worden door klein te blijven. Om deze reden is de organisatie van KiKa Extreme in handen van The Event Foundation. The Event Foundation schenkt de netto-opbrengst van KiKa Extreme aan KiKa. Stichting The Event Foundation faciliteert fondsenwervende evenementen in opdracht van goede doelen. De daadwerkelijke organisatie besteedt The Event Foundation uit aan Emolife Event. Door haar charitatieve doelstelling schenkt The Event Foundation de opbrengsten van events en campagnes netto door aan het goede doel. The Event Foundation is door de belastingdienst aangewezen als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Meer informatie vind je op  www.eventfoundation.nl

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen