Michelle: "Vergelijk jezelf niet met anderen"

Wie ben jij? Stel jezelf voor!
Ik ben Michelle. Ik ben 21 jaar en kom uit Hoogeveen. Ik studeer Fiscaal Recht aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam en werk bij de Jong & Laan om wat ik leer op school, in de praktijk toe te passen. 
Ik ben 1,5 jaar geleden begonnen met hardlopen. Ik heb twee marathons gelopen en allerlei andere wedstrijden. In april loop ik de marathon van Rotterdam en mijn nieuwe uitdaging is de Ironman 70.3 voor KiKa!

Hoe ben je in aanraking gekomen met KiKa Extreme?
Ik kende KiKa marathons en wilde graag in ongeveer dezelfde periode een halve Ironman doen. Ik zat wat te zoeken op het internet en toen kwam ik bij KiKa Extreme uit. Ik heb een tijdje getwijfeld, maar heb me toen toch opgegeven.

Wat is jouw motivatie om mee te doen met KiKa Extreme?
Ik vind het belangrijk dat kinderen echt kind kunnen zijn. Ik hoop door zoveel mogelijk geld in te zamelen, ik hier mijn steentje aan kan bijdragen. Mijn droom is om ooit een hele IRONMAN te volbrengen. Ik hoop door mee te doen aan KiKa Extreme dichterbij mijn droom te komen en daarmee er voor te zorgen dat kinderen ook hun dromen waar kunnen laten worden.

Wat is jouw beste tip die je andere KiKa triatleten mee wilt geven?
Vergelijk jezelf niet met anderen, hou er plezier in, doe mee met kleinere wedstrijdjes.

Welk advies zou je mee willen geven aan alle aankomende deelnemers?
Vergis je niet in de tijd die het kost, maar als je dingen organiseert die je zelf leuk vindt, levert het zoveel positieve energie op! Kies bij inzamelingsacties dus voor dingen waar je zelf ook blij van wordt.

Heb je al succesvolle sponsoracties georganiseerd en welke acties heb je nog op de planning staan?
Ik heb kniepertjes gebakken met oud en nieuw en ik heb vogelvoer plekjes verkocht voor in de winter. Er staat nog een bingo op de planning en verder zitten er nog een hoop idee├źn in mijn hoofd :)

Meer weten over KiKa Extreme? Vraag hier de gratis informatiebrochure aan!
11-04-2019

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen